FCOM SuperPack Den Forum Index

FCOM SuperPack Den
The Ultimate Oblivion and Fallout3/NV modpacks: complete, updated and user friendly!
Portal  |  Blog  |  Album  |  Guestbook  |  FlashChat  |  Statistics  |  Links  |  Calendar  |   Downloads  |   Comments to your karma  |  Toplist  |  Recent topics  |  Voting forum

ondanks dat de schoenen aanvoelen
Users browsing this topic:0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests
Registered Users: None

Post new topic   Reply to topic    FCOM SuperPack Den Forum Index -> General Discussions

xiaoxiangyu

Esperto
Esperto

Iscritti

xiaoxiangyu is offline 

italy
Reply with quote
Ik ben nu een jaar of wat langer actief in de Lone Peak 2.0 en dus was ik benieuwd wat Altra had verbeterd. Eerst dacht ik dat het een goed idee zou zijn om bij het begin te beginnen, dus laten we naar de Lone Peak 2.0 kijken. Ten eerste slijten de kleine rubberen noppen aan de
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
voorkant van de buitenzool vrij snel. Dit is niet echt een probleem, want je zou op je middenvoet moeten landen waar er veel grotere, stevigere handvatten zijn. Dus, hoewel deze kleine nopjes zijn weggesleten, heb ik geen enkel gebrek aan grip ervaren in vergelijking met wanneer de nokken daar waren. Dit zal hetzelfde zijn voor de meeste lopers.
Ten tweede was het volume in de upper
een beetje te veel. Het maakte de hiel een beetje slippy, dus je moest de schoenen kanten om de hiel erin te trekken. Hoewel de schoen op deze manier was vastgemaakt, was het helemaal geen probleem, ik weet zeker dat het veel lopers af zal zetten van het proberen van deze geweldige schoenen. Het volume in de teenendoos en middenvoet kon worden opgelost door de veters erin te trekken, maar weer totdat je de schoen erin had gestoken, voelden ze niet perfect aan. Dat alles zei dat de Altra Lone Peak 2.0 vanaf het begin verrassend comfortabel was. Ik gebruik ze vooral voor langere runs omdat ze niet flexibel of responsief aanvoelden en een beetje stijf waren om snel naar binnen te rennen. Toen je een paar uur achter elkaar aan het hardlopen was, was het stevige ondersteunende gevoel van de schoen zeker een pluspunt en hielp het om te
onderhouden goede houding omdat ik moe werd.
De tussenzool van de Lone Peak 2.0 was geweldig. Ik heb nog nooit stenen of stenen door de onderkant van de schoenen gevoeld, zelfs nu de schoenen erg goed versleten zijn.

Dus, hoe vergelijkt de Lone Peak 2.5? Ten eerste zijn ze merkbaar veel lichter. De pasvorm is zo'n verbetering. De hiel zit goed en past perfect bij mij. De voorvoet
heeft nog steeds de Altra voetvormige teenendoos, maar er is minder volume, ondanks dat de schoenen aanvoelen als een goede pasvorm. De buitenzool is gestabiliseerd, zodat de kleine rubberen noppen langer meegaan. Hoewel ze uiteindelijk wel slijten.
Mijn zorg met een stevigere buitenzool is dat hardere rubbers slippiger zijn op natte rotsen en asfalt. Hoewel de buitenzool wat gladder is in de Lone Peak 2.5 in vergelijking met de Lone Peak 2.0, is deze slechts
marginaal. Het is nog steeds een capabele grippy-schoen, maar als je het moeilijke modderige spul op je neemt, ontdek dan onze toegewijde hardloopschoenen. De rit van de Lone Peak 2.5 is geweldig rechtstreeks uit de doos. De schoen is veel flexibeler dan de Lone Peak 2.0 en ook een beetje zachter. Het voelt helemaal niet klonterig en ik gebruik het voor constante runs en lange
runs.
Vanuit een duurzaam oogpunt gaat de stijvere stevigere tussenzool van de Lone Peak 2.0 langer mee. De Lone Peak 2.5 duurt echter nog redelijk lang en heeft een eenvoudiger rit.
View user's profileSend private message
Adv

ondanks dat de schoenen aanvoelen
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
All times are GMT + 1 Hour  
Page 1 of 1