FCOM SuperPack Den Forum Index


FCOM SuperPack Den
The Ultimate Oblivion and Fallout3/NV modpacks: complete, updated and user friendly!
Portal  |  Blog  |  Album  |  Guestbook  |  FlashChat  |  Statistics  |  Links  |  Calendar  |   Downloads  |   Comments to your karma  |  Toplist  |  Recent topics  |  Voting forum


parcourez un kilomètre
Users browsing this topic:0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests
Registered Users: None

 
Post new topic   Reply to topic    FCOM SuperPack Den Forum Index -> General Discussions

xiaoxiangyu

Esperto
Esperto


Iscritti

Gender: Gender:Female
Age: 29
Joined: 29 Jul 2016
Posts: 2422
xiaoxiangyu is offline 







italy
Reply with quote
Een marathon lopen is een geweldig doel en er zijn veel trainingsprogramma's om u te helpen dit doel te bereiken. Begin met een eenvoudige marathon zoals een 5k of een 10k. Als je niet zeker bent van het lopen van een rechte race, bekijk dan leuke marathons.

Sommige hiervan zijn The Color Run, April Fool’s Day Twinkie Run, Hot Chocolate 5k / 15k, A Christmas Story Run, Rock'n Roll-serie, runDisney en The Electric Run.

Hardlopen voor gewichtsverlies is een goed doel, zolang je het maar haalbaar
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
en realistisch maakt. Hardlopen is een van de meest effectieve manieren om af te vallen, maar u moet ook uw dieet aanpassen.

De hoeveelheid gezond gewichtsverlies is één tot twee pond per week. Meer dan dit kan volgens het Centre for Disease Control and Prevention ongezond zijn.

Hoogwaardige voedingsmiddelen om te eten zijn: fruit, groenten, noten, zaden, volle granen, zuivelproducten, vis, gevogelte en onbewerkt rood vlees.

Probeer weg te blijven van voedsel van lage kwaliteit, zoals: geraffineerde granen, verwerkt vlees, gefrituurd voedsel en snoep.

Iedereen verliest gewicht in verschillende hoeveelheden, dus maak je geen zorgen als je niet meteen veranderingen ziet. Blijf op het goede spoor en blijf bij je doelen.

Als je geen specifieke doelen voor ogen hebt, ren dan voor de lol. Er zijn community's actief, zowel online
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
als offline om verbinding mee te maken. Veel van deze kunnen worden gedaan via apps op uw telefoon of door te zoeken naar lokale hardloopgemeenschappen. Dit is een geweldige manier om mensen te ontmoeten en echt plezier te hebben met hardlopen.

Gooi je een paar oude schoenen aan die je achter in je kast hebt begraven? Dit is een slecht idee. Bekijk onze schoenenaankoopgids of ga naar een speciaalzaak wanneer experts je voeten kunnen evalueren zodat je de juiste schoenen voor je kunt kopen.

Rennen in de verkeerde schoenen kan blaren, irritatie, verwondingen veroorzaken en kan uiterst oncomfortabel zijn. Houd er rekening mee dat hardloopschoenen 300 tot 350 mijl duren, dus ze moeten worden vervangen zodra u voelt dat de demping begint te slijten.

Wil je op pad gaan en je doelen meteen bereiken? Dit is niet realistisch en
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
het kan ook schadelijk zijn voor uw gezondheid. Te veel te snel rennen kan verwondingen veroorzaken zoals de knie van de hardloper, scheenbeentjes of IT-bandsyndroom. Bovendien kunt u burn-out krijgen en niet meer willen rennen.

Luister tijdens het rennen naar je lichaam, omdat dit je laat weten of je jezelf te hard duwt. Let op of je na een run pijn hebt, of zelfs een paar dagen na je run. Als ze niet weggaan of erger worden, neem dan wat vrije tijd en rust. Negeer bovendien geen rustdagen, omdat deze belangrijk zijn voor uw gezondheid.

Waar de voet raakt ten opzichte van de rest van het lichaam is ook cruciaal. Om de effici?ntie te verhogen en de schok naar de onderste extremiteit te verminderen, moet de voet onder het zwaartepunt van het lichaam landen, of er dichtbij. Dit maakt gebruik van het natuurlijke veermechanisme van het lichaam door excentrische samentrekkingen van de spieren aan de enkel, knie en heup te gebruiken tijdens de landing. In tegenstelling, het slaan van de hiel, met het been reikend voor het zwaartepunt van het lichaam, resulteert erin dat het been in een uitgestrekte positie botst, waardoor de kracht op deze gewrichten wordt vergroot. Zelfs als een hiel met de voet onder het zwaartepunt slaat, verliest u een deel van de veer omdat de vermindering van de directe kracht
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
door de conversie naar rotatiekracht door de enkel verloren gaat.

Cadans is een ander stukje van de puzzel. Cadans is het aantal stappen dat een hardloper per minuut neemt. Het onderzoeken van elite hardlopers en marathonlopers heeft vastgesteld dat het bereiken van een trapfrequentie van 180 stappen per minuut of hoger zal leiden tot een verhoogde effici?ntie (3Cool. Als je met een voorvoetaanslagpatroon loopt, kun je de cadans gemakkelijker verhogen (23). Deze hoge cadans houdt de hardloper dichter bij de grond, waardoor de verticale beweging wordt verminderd die gepaard gaat met verhoogde impactkrachten (23). Kortere passen worden geassocieerd met een hogere cadans, maar naarmate de snelheid toeneemt, zal de paslengte ook toenemen (23, 27 en 32). Het is belangrijk om te begrijpen dat cadans niet moet vari?ren met de snelheid.
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
Als je bijvoorbeeld 10 minuten of langzamer rent, moet je cadans op 180 of hoger blijven. Snellere stappen, zoals vijf tot zes minuten per mijl, kunnen soms trapfrequenties van 200 of hoger bereiken. De sleutel is om kortere stappen te begrijpen; een snellere omzet zal de effici?ntie verhogen en de reactieve grondkrachten verminderen.
View user's profileSend private message
Adv









parcourez un kilomètre
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
All times are GMT + 1 Hour  
Page 1 of 1  

  
Jump to:  
 Reply to topic